Suriname!! - Reisverslagen van Sven van den Berg - WaarBenJij.nu Suriname!! - Reisverslagen van Sven van den Berg - WaarBenJij.nu

Suriname!!

Vier maanden lang ga ik stage lopen in het basisonderwijs van Paramaribo. Samen met Noëlle en Feline heb ik een huis gehuurd waar wij die tijd zullen vertoeven, en hopelijk onwijs leuke avonturen zullen beleven!

Recente Reisverslagen:

28 Mei 2013

De Allerlaatste...

11 Mei 2013

Afscheid stage, feestjes en Voltzberg

17 April 2013

Paasvakantie! Voor je het weet is het voorbij.....

04 April 2013

Holi Phagwa & Trip: Blanche Marie en Apoera

24 Maart 2013

Stage in het binnenland: Pikin Slee
Sven

Ik ben Sven, 20 jaar en kom uit Cothen. Ik doe de PABO en studeer aan de Marnix Academie. Binnenkort zal ik mijn eerste lange reis gaan maken naar Suriname....

Actief sinds 02 Dec. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16644

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Suriname!!

Landen bezocht: