Bijna..... - Reisverslag uit Cothen, Nederland van Sven Berg - WaarBenJij.nu Bijna..... - Reisverslag uit Cothen, Nederland van Sven Berg - WaarBenJij.nu

Bijna.....

Door: Sven van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Sven

07 Januari 2013 | Nederland, Cothen

Het is nu bijna zover....
Morgenochtend om 10:20 stijgen we op en vliegen we naar Paramaribo! Ik heb een ontzettend fijne tijd achter de rug.

Zaterdag heb ik echt genoten van alle vrienden die op m'n feestje zijn geweest en ben ik ontroerd door alle lieve kaarten en wensen! Het was heel erg fijn om iedereen nog even te zien en zeker in zo'n gezellige setting. Ik ga jullie allemaal missen, en één iemand in het speciaal.....
Maar ik heb ook heeeele leuke foto's van jullie om mee te nemen en boven m'n bed te hangen :) En over vier maanden ben ik er gewoon weer.
Vandaag nog even "afscheid on tour" gehad en de laatste dingen ingepakt. Ik zit netjes op 24,7 kilo, dus er mag nog één zakje drop mee. M'n handbagage heeft ook nog ruimte voor tweehonderd gram, dus ik heb wat speling.

Ik ben er helemaal klaar voor, en heb er ook ontzettend veel zin in!! Samen met Noëlle en Feline wordt het een ontzettend fijne tijd, daar ben ik van overtuigd.

Jullie kunnen mij lekker volgen op deze blog, en ik zet er al mijn bijzondere ervaringen op!

  • 07 Januari 2013 - 22:45

    Tilly:

    Ha Sven, ik wens je een hele goede reis en heel veel plezier en succes in Suriname! Geniet ervan!

  • 07 Januari 2013 - 22:49

    Anne Romeijn:

    Hee Sven!

    Ik weet zeker dat jullie het super gaan hebben daar! Wij zijn inmiddels al een paar dagen op Bonaire, het begin is even wennen en best gek om zo lang weg te zijn van huis, maar je gaat er zeker van genieten! Wordt vast een super toffe ervaring!

    liefs
    Anne

  • 08 Januari 2013 - 08:39

    Lia Van Bemmel:

    Ha die Sven, ik wens je een hele leuke tijd in Suriname. Wat een ervaring zal dat zijn!!. Ik ga je volgen hoor!, groetjes en een goeie reis. Lia

  • 08 Januari 2013 - 20:08

    Yvette Rieff:

    Lieve Sven ,heel veel geluk en plezier in suriname..we vinden het leuk om je op deze manier te volgen ...geniet van deze tijd ..groetjes yvette en haar mannen....

  • 08 Januari 2013 - 21:19

    Marlies:

    Hoi Sven,
    We wensen jou heel veel succes en plezier de komende 4 maanden. Zal met plezier je verslagen volgen. ben erg benieuwd.
    Groetjes henk en marlies

  • 08 Januari 2013 - 21:19

    Marlies:

    Hoi Sven,
    We wensen jou heel veel succes en plezier de komende 4 maanden. Zal met plezier je verslagen volgen. ben erg benieuwd.
    Groetjes henk en marlies

  • 09 Januari 2013 - 16:54

    Gerard En Erica:

    Zo...we hebben ons vast gemeld, dan kunnen we niets missen. Zijn benieuwd naar wat je allemaal gaat meemaken. xxx liefs Gerard en Erica

  • 11 Januari 2013 - 22:10

    Kees Je Vader:

    he Sven ik mis je jongen heb skype op mijn laptop geïnstalleerd hoop snel je te spreken veel plezier en groeten aan je reis en studiegenoten xxx Papa

  • 12 Januari 2013 - 21:31

    Tante Mar:

    Hoi Sven,
    Hopelijk heb je een goede reis gehad! Heb jou gelijk bij mijn favorieten gezet haha!
    Begin je al een beetje te wennen?
    Hopen gauw wat van je te horen!
    Groetjes tante Mar

  • 13 Januari 2013 - 00:42

    Ursula:

    Heb Sven
    Hoop dat je snel internet hebt, zodat je snel verder kan met je reisverslag! X mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

Ik ben Sven, 20 jaar en kom uit Cothen. Ik doe de PABO en studeer aan de Marnix Academie. Binnenkort zal ik mijn eerste lange reis gaan maken naar Suriname....

Actief sinds 02 Dec. 2012
Verslag gelezen: 812
Totaal aantal bezoekers 16654

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Suriname!!

Landen bezocht: