Winkelcentrum, bios & internet - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sven Berg - WaarBenJij.nu Winkelcentrum, bios & internet - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Sven Berg - WaarBenJij.nu

Winkelcentrum, bios & internet

Door: Sven van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Sven

25 Januari 2013 | Suriname, Paramaribo

Zoo, hier weer een klein verslagje!
Wij hebben hier nog steeds heerlijk lang weekend, en zijn daarom gisteren een dagje naar het winkelcentrum geweest. We hadden gehoord dat je hier een beetje moderne winkels had en je je goed kon vermaken. Wij hadden ons er al op ingesteld dat we op een soort Hoog Catharijne terecht zouden komen maar dan zonder de accordeonspelers. Dat was alleen niet zo. Het was toch niet zo modern als in Nederland. Desondanks hebben we lekker geshopt bij de Havaianas voor nieuwe slippers en bij de Converse store een nieuw paar pata's gekocht. We hadden ze er een hele mooie bioscoop! Dus we zijn naar Wreck-it Ralph in 3D geweest. Echt een hele leke film! En voor een prikkie. Op dinsdag zijn de films er zelfs maar €2,50 dus dat wordt onze vaste prik! De filmladder hangt al op de koelkast :) En bij de McDonalds en Burger King hebben ze er prima wifi, dus dat is ook een dikke plus.
Over internet gesproken... We hebben contact gehad met de huisbaas, en die had de buren even ingelicht over onze situatie omtrent het internet. En heel waarschijnlijk mogen we (tegen een kleine vergoeding) van hun wifi gebruik maken! We gaan dus z.s.m. even een praatje met ze maken.

Ik vind het ontzettend leuk om al jullie reacties te lezen op mijn verslagen, maar kan ze alleen niet allemaal persoonlijk beantwoorden, dus bij deze! :)

Tot snel en veel liefs, Sven

  • 25 Januari 2013 - 22:25

    Yvette Rieff:

    Wat leuk om jullie zo te volgen......
    Ik vond de foto's echt gaaf van je klas ....leuk om dan je naam op dat bord te lezen over......
    Het kan me voorstellen dat niet ook iedereen kan reageren maar ik vind het wel leuk om dan iets naar je toe te schrijven ...succes verder kanjer....geniet ervan...xx yvette

  • 26 Januari 2013 - 09:35

    Yoni:

    Gewoon even een knuffel. Geniet lekker van je weekend.
    Liefs

  • 26 Januari 2013 - 16:50

    Jacqueline:

    Leuk Sven, om zo mee te lezen en daarmee een beetje mee op reis te zijn met jou. Mooie foto's en zo te zien is het tot nu toe al heel leerzaam. Je broer, zus en ouders missen je, maar ik hoor ook van ze dat het skypen jou een stukje dichter bij hen brengt. Leve de moderne techniek! In mei ga ik met Anouk en Debbie naar Zuid Frankrijk een midweekje logeren bij Jette en vriendin van me. Een lekker vooruitzicht om die koude winter door te komen. Vandaag hebben Frank en ik geschaatst, voor de laatste keer denken we, want de dooi gaat het komende week van de vorst winnen. Hoop dat het voorjaar nu gauw gaat komen.

    Geniet van die lekkere temperatuur daar en van al jullie avonturen.

    Groetjes van Jacqueline

  • 26 Januari 2013 - 18:20

    Papa:

    Hoi Sven mooi man al die verhalen ik ben blij dat je het goed naar je zin hebt ik mis je wel hoor, blijf maar schrijven tot gauw.

    je vader. x x x

  • 27 Januari 2013 - 13:35

    Jan:

    Hoi Sven,

    Leuk om te lezen dat het goed met je gaat. Ja, alles is natuurlijk effe wenne maar je red het wel,ikheb er alle vertrouwe in.
    De sneeuw begint hier nu langzaam te verdwijnen dus de schaatskoorts is voorbij.
    Vanmorgen gezellig na de koffie een biertje gedronken bij opa en oma v.d. Berg met Bert en pappa en hebben we het natuurlijk over je gehad en zo. Oma heeft je al een paar keer geprobeert te bellen maar ze kreeg het nog niet helemaal voor mekaar maar ze zou het snel nog proberen. Mama print de reisverslagen voor opa en oma en die vinden ze heel leuk om te lezen.

    groetjes Jan





  • 29 Januari 2013 - 14:27

    Tante Eer En Ome Geer:

    Hoi Sven..
    Mooie verhaaltjes weer...Je laat het ons op deze manier van dichtbij mee beleven leuk hoor. Hoe reageren ze daar op het aftreden van de koningin? Veel plezier weer en tot je volgende verhaal xxx groetjes Geer en Eer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sven

Ik ben Sven, 20 jaar en kom uit Cothen. Ik doe de PABO en studeer aan de Marnix Academie. Binnenkort zal ik mijn eerste lange reis gaan maken naar Suriname....

Actief sinds 02 Dec. 2012
Verslag gelezen: 710
Totaal aantal bezoekers 16653

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 15 Mei 2013

Suriname!!

Landen bezocht: